22 Şubat 2009 Pazar

Tılsım

"Zannediyorum ki; ilâhi bir füsun, ilâhi bir büyü ile büyülendim..

Sanki, bu benzetmem yerinde olacak ki; peri masallarının efsanevî esâreti ve câzipleri gibi, tılsımlı bir süsün içindeyim.. Ve bu câzibe, bu büyü ve bu karşı konulmaz esâret bana, senden geldi..

Benliğimin bütün husûsiyetleri ve âidiyetleri benliğimden çıkarak, senin hûviyetine, senin şahsiyetine büründüler.. Bütün sözlerimde senin varlığın ve senin benliğin var..

O kadar ki; ben, sanki sen.."

..demişti Arzu..

-mka-

9 yorum:

Evren dedi ki...

Okdum ve dedim ki, bir adam bana böyle dese;

Biliyorsun ama değil mi, ben ben olmayı seviyorum yeni yeni... Sen ben olursan zor olur. Gel anlaşalım sen sende kal, ben ben de, istersen biz olalım seninle...

derim... Merak ettim... Seslendiğin kadın ne dedi sana... yazacak mısın cevabını da... Yazmaya devam mka...

Buselik dedi ki...

"Zamanın gözlerinde,eski bir tılsım
masalların sırrını fısıldıyor
insanoğlu görmüyor istemedikçe
belki de kendi rüyasından korkuyor"

benim kaderim başka kalemlerin, başka şairlerin dilinden konuşmak,"tüm sözlerinde O'nun varlığı ve benliği ile sen, kendi kaLeminden yazmışsın.. ne de güzel yazmışsın.

LÂL dedi ki...

Tılsımın bozulmasından korktun mu hiç.. Ben korktum.. Korktuğum da başıma geldi hep.. Dileğim o ki, seni sana bırakmasın.. Dileğim o ki ;süzlerindeki varlığını elinden almasın..
Söze tesirini veren Allahtır.. Dudaktan çıkanlar kulağa, kalpten çıkanlar kalbe ulaşıyora eğer.. Ve bu sözleri okuyunca ben izah edemediğim bir acı duyuyorsam hala ne mutlu bana..
Sağol..

Bekriya dedi ki...

ben burayı niye bilmiyorummmm niye haber verilmiyo sayın yazar kızdım vallahi !

Bekriya dedi ki...

tamam kabul ettim :) yazmaya devam :)

charmante dedi ki...

"O kadar ki; ben, sanki sen..."

Moi, moi charmante...

Defne dedi ki...

beni bırakıp sen olmak önemli o zaman gerçek aşka erilir..

"Kul" dedi ki...

Mevlânâ r.a. Hz. Şems'e demişti::

"Ben o'yum, o da ben.."

deniz dedi ki...

Benlikten çıkıp sen olmakta iş zaten. Onu yapabilene ne mutlu.