6 Mart 2009 Cuma

Ben Sana Toz Kondurmam


Eminönü'nden her geçişimde umursamazca,
Ve uçak her inişe geçtiğinde Florya sahilini soluna alıp;
Kalbimin derin bir köşesinde taşıdığım sızın, aklıma da giriverir teklifsiz..
Yüzümdeki belirgin hüzün, iniş sevincine karışıp,
Yokluğunu kabullenen güçlü bir taşa dönüşür;
Senin orada olmayacağını bilirim..
..ve dilimde yine, -artık ezbere söyleyebildiğim- "Yaylalar"

Tertemiz alnını öpmüşlüğüm gelir hep aklıma,
Sonra saçın, "çam kokulu dağ havası" gibi kokan..
Her bir İzmir lafında, Hilton martıları,
Her Sâdabad Korusu lafında, şaşkınlığın..
..ve her Sultanahmet lafında, 3 çilekli turta, sensiz yediğim..

Her gece 3'te telefon beklerim, hâla; ve her gece çalan telefonda sesini..
Her sabah uyandığımda huzur, ve her denizkabuğunda nefes(sizliğ)ini..

Ben sana kızarım, an olur nefret ederim,
Ama, sana toz kondurmam..

Kim olursan ol, kimin olursan ol,
Beni ne sanarsan san, nasıl anarsan an;
Ben, sana toz kondurmam..

Ben seni severim, sevmem, kızarım, överim, yererim, öperim, anlarım;
Ama ben, sana toz kondurmam..

Ne dersem diyeyim, ne dersen de, ve ne denirse densin;
Eminönü'nde bir akşam, denize en güzel bakan kişi, "SEN" idin..
Tamamen samimi bir hüzünle, ve alabildiğine dolu bir özlemle bakıyordun.
Hiç aklımdan çıkmadı, çıkmadın aklımdan..

Ve "martıları seven kız";

Bugün de başımı yastığa, yine sensiz koyuyorum,
Ama bil.. İçimdeki mavilikleri, bu gece siyaha boyuyorum..
Olmamış karım, doğmamış çocuğum geliyor aklıma,
Masum bacım, hasta annem, ve ölesiye yorgun babam..
Bugün içimdeki tüm mavilikleri, acıya boyuyorum..

Ama ben, sana hâla toz kondurmuyorum..

(16.12.2008)

-mka-

16 yorum:

LÂL dedi ki...

Dur...

LÂL dedi ki...

Özür dilerim.. Bunları söyleyen bir adam gidiyorsa eğer biri O'na, hiç birşeyi değiştirmese de, bir işe yaramasa da DUR demeliydi..
Dedim ya haddi aşan yorumum işin özür dilerim.

Ateş Böceği dedi ki...

Kulağımda ki müzik şöyle diyor

Eksik bier şey mi var hayatında
Gökyüzü bazen ciğerime doluy
Öyle bir şey ki bu atsan atılaz satsan satılmaz
Eksik bir şeymi var anlayamam
bak çayın sigaran herşeyin tamam
Kalksam duraktan dolmuş gibi
Arka koltukta unutulmuş gibi
Terliklerimle gelem sana
Sonunda aşkı bulmuş gibi
ezginin günlüğü

Ve ben senin yazdıklarını okurken nedenini bilmediğim bir hüzünle dolduruyorum içimi ağlattın beni bir Cuma akşamı ellerine sağlık

ilham perisi dedi ki...

Mka bu yazı öncede vardı değilmi..Okudum diye hatırlıyorum..
Gözlerimi nemlendirdin içimi acıttın..Kalbin dert görmeye ...

ÇALIKUŞU-flame dedi ki...

ikinci okuyuşum ama hala birinci duygulanışım....

telvin dedi ki...

' geçerken dünya'nın bir yerinden bir şey gördüm de çok güzel di kıyamadım bilmeye Rabbim ne olursun sözümü kesme ' (i.tenekeci )

yüreğinize sağlık...selamlar

gereksiz yazar dedi ki...

Bugün bir kişiye daha yazdım bunu; kelimeler ne merem şeyler yahu, aklı selim insanlar kullandımı bambaşka şeyler çıkıyor ortaya; üzen, güldüren, hüzünlendiren, ağlatan..

by ene dedi ki...

Kandilinizi tebrik eder hayırlara vesile olmasını dilerim..

Dualar müşterek olsun inşaallah..

selamlar..

deniz dedi ki...

"...İçimdeki mavilikleri siyaha boyuyorum..."
Bu bir cümle o kadar şey anlatıyor, o kadar hüzünlendiriyor ki insanı...
Aşk çok garip. Sarmaşık gibi...
Dıştan bakınca anlamazsın ne olduğunu ama içten içe kurutur insanı. İçindeki mavileri siyaha boyar. Değil mi ki "aşk" "sarmaşık"tan gelir?

zehra fındıklı... dedi ki...

Teşekkürler arkdaşım ne demek helal olsun ve ALLAH razı olsun...

Şaşkın Kova dedi ki...

Teşekkürler mka. Ben de sana hayırlı kandiller diliyorum ve bugün senin için de dua ediyorum.

Uzağa Giden Kadın dedi ki...

Ezan güne seranat yapıyor.. UYAN!
An içinde O'na koşanlara selam olsun. K'an'dil! Kutlu olsun... Göğsümüzü açıp geniştene.. Geceye, gündüze...............

Adsız dedi ki...

günahsız ağızlarla birbirimize ettiğimiz dualar...
susalım şimdi...,

LaL...

charmante dedi ki...

Senin eline diken batsa benim taa ciğerim kanar. senin gözünden bir yaş düşse benim taaa ciğerim yanar.

kimse anlamasın seni,kimse sevmesin seni,kimse bakmasın sana. seni sadece ben anlarım,ben severim,ben bakarım.ben seni sadece anlarım,anlarım,anlarım..yemin ederim anlarım.

Moi, moi charmante

defne dedi ki...

insan sevdiğine toz kondurur mu?
insan sevdiğini tenine dokunan yelden bile kıskanmaz mı?

Adsız dedi ki...

Kimbilir neler yaşandı, yaşanamadı
Acıtan, kanatan
Sevgi yüklü, hüzün dolu
Kalan ömrün, geçmiş hüznün
Yeni ılık esen rüzgara selam olsun,
Hoşgeldin de CANANINA, SULTANINA, KUZUNA..